Uit elkaar?
leg eens aan
bij een mediator!

Ander licht op zaken?

Feedback geven & feedback ontvangen

Feedback geven & feedback ontvangen. Met een aantal gesprekstechnieken is het eenvoudiger dan je denkt. Sterker nog: feedback geven helpt conflicten voorkomen
Eén dagdeel In Company, aan de hand van praktijkvoorbeelden, oefenen met het geven en ontvangen van feedback.

 Waarom?

– Om positief gedrag van elkaar te erkennen en te stimuleren.
– Om negatief gedrag te corrigeren en werkprocessen soepeler te laten verlopen.
– Om begrip voor elkaar en voor het eigen gedrag te vergroten.

Vaak vergeten we in de drukte te communiceren of vinden we het erg lastig om kritiek te geven of zelf te krijgen. Hoe doe je dat zonder de onderlinge relatie te verstoren?
Met een aantal gesprekstechnieken is het eenvoudiger dan je denkt. Sterker nog: feedback geven help conflicten voorkomen. Je leert elkaar er beter door kennen, waardoor de onderlinge samenwerking juist verbetert.

Data: 

In overleg.

Kosten:

Op aanvraag.

Deze training wordt gegeven door:

Esther Kloostra,
Psycholoog NIP, MfN registermediator, Docent Communicatievaardigheden.
Esther Kloostra: “Sinds mijn studie psychologie geef ik communicatieve- en sociale vaardigheidstrainingen. Het werd mij snel duidelijk dat veel mensen problemen in de communicatie ervaren, met name in lastige situaties, bijvoorbeeld bij het geven of ontvangen van kritiek.

 

 

 

 

Zoek een mediator in de buurt